Smo podjetje, ki se ukvarja s prodajo keramičnih ploščic. Morda si ne bi nikoli mislili, vendar v tem segmentu vlada precej huda spletna konkurenca. Veliko ljudi namreč pred nakupom ploščic obišče nekaj spletnih strani na Googlu ter se na podlagi videnega odloči za njim najbolj ustrezno trgovino, ki jo nato tudi obiščejo in v njej opravijo nakup. Moram reči, da dokler v podjetju nismo zagledali oglasa za agencijo, katere glavna dejavnost optimizacija spletnih strani, sploh nismo vedeli, da lahko v svojo fizično trgovino privabimo še več gostov kot sicer.
Prepričani smo bili, da je naša spletna stran zgolj informativne narave in da večina strank tako ali tako že ve za nas in se bo odločila za nas obisk. Potem posvetu s strokovnjaki za SEO pa smo kmalu spoznali, da se konkurenca začne že na Googlu. Ko so nam povedali, kako pomembno je, da si na prvi Googlovi strani in ne na tretji, kot smo bili mi, smo se močno zamislili. Dovolj ej bilo spanja, smo se odločili in šli v akcijo. Stekla je optimizacija spletne strani, pri kateri so v agenciji najprej naredili analizo našega trga ter ključnih besed. Ko smo s skupnimi močmi določili ključne besede, se je začel proces optimizacije.
Po približno dveh mesecih trdega dela so se pojavili prvi rezultati. Znašli smo se na drugi Googlovi strani, natančneje, kot prvi zadetek. Marsikdo bi na tako pozicijo gledal kot na zelo nehvaležno, mi pa smo bili veseli, saj smo dobili dokaz, da se stvari premikajo in da plezamo samo še više in više. V tretjem mesecu pa je sledil preboj – povzpeli smo se na prvo stran Googla, kot osmi zadetek. Z vzdrževanjem naše optimizacije spletnih strani sedaj plezamo samo še više in više ter hkrati utrjujemo pozicijo.