Že nekaj let sem zaposlena na podjetju, kjer se ukvarjamo s trženjem oglaševalskega prostora. Nekega dne nas je kontaktiral dermatolog Ljubljana s prošnjo po oblikovanju oglasa ter trženje. Ker sem imela izkušnje z oblikovanjem, je bil projekt dodeljen meni.
Da bi oglas čimbolje pripravila, sem želela vedeti več kaj si dermatolog Ljubljana želi. Slišala sva se po telefonu in povedal je, da si želi:
- Izpostaviti storitve
- Lepo fotografijo ženske
- Njegov kontakt
Oblikovanja sem se lotila takoj, saj je dermatolog Ljubljana želel oglas objaviti čimprej. Najela sem fotografa, ki je fotografiral lepo dekle in jo uporabila kot osnovo za oglas. Na vrh oglasa sem postavila napis dermatolog Ljubljana in njihov logotip. Spodaj sem napisala nekaj storitev, ki jih nudijo in čisto na dno sem postavila telefonsko številko in email naslov.
Za oblikovanje sem potrebovala nekaj dni in ko sem zaključla, sem ga kontaktirala. Zanimalo me je, kaj si dermatolog Ljubljana misli o novem oglasu. Skupaj sva ga pregledala in zapisovala sem si njegove opombe. Ni jih bilo veliko, zato sem se takoj lotila popravkov. Še enkrat sva šla skozi in tokrat je bil zelo zadovoljen ter rekel, naj ga objavimo.
Šefu sem povedala, da je dermatolog Ljubljana zelo zadovoljen z oglasom in naj začnemo takoj z oglaševanjem. Kontaktiral je lokalne časopise, revije ter zunanje oglaševalske prostore. Jaz sem imela čez digitalne medije, zato sem se usedla za računalnik in začela z objavami.
Čez nekaj časa smo se ponovno sestanili z njim in mu podali poročilo o uspešnosti oglaševanja. Ko je videl številke je bil zelo zadovoljen z našim delom in nas zelo pohvalil. Rekel je, da se je število novih strank povečalo v zadnjem mesecu in, da je bila kampanija zelo uspešna. Njegove besede so naju spravile v dobro voljo in veselilo naju je, da je dermatolog Ljubljana na seznamu naših referenc.